Arkadaşlar 3 ay 6 günlük bebeğim var 3 gecedir çığlık çığlığa uyanıyor asla sakinleştiremiyoruz apartman ayağa kalkıyor gündüz bir şey yok hep gece gaz sancısı sanırım her kadar gaz çıkarırsa rahatlamıyor nolur bir öneri verin sadece anne sütü besleniyor 2 gündür rezene verdim hiç işe yaramadı ne iyi gelir