Merhaba annelerim elinde kız bebek kıyafeti olan varmı yeğenim için alicaz da sıfır almaya gücümüz yok ama temiz kullanılmış ta olur ikindi el postlarin baktım gerçekten çok pahalılar onunda durumu yok eşi asgari ücrete çalışıyor 2 inci çocuğu elinde olup uyguna vermek isteyen varmı bu güzel gün hürmetine