Arkadaşlar oğlum 6 aylık ek gıdaya geçtik önerilerinize ihtiyacım var 3 gündür baya baya öksürmeye başladı bugün 6. Ay kontrolü vardı gitmişken gösterdik ama ciğerler de yok ilaç vermiyorum dedi gönderdi ama yavrum çok öksürüyor ne yapmam lazım var mı yöntemleriniz burnu da çok tıkalı sürekli temizliyorum evim yerden ısıtma onu tıkayacak bir hava yok odamızda nemlendirme makinası var ne yapabilirim nane limon verdim çok huysuzdu calpol verdim başka ne yapabilirim ilerlemeden