2 yaşa yeni girdik. Son bir aydır nereye gitsek bir korkma eve gidelim diye tutturma ben yoksam yanında anneye gidelim özledim diye ağlamalar. Çok yorucu bir süreç. Buğün 3 berber gezdik ne yaptıysak saçını kestiremedik o kadar çok ağladı ki . Evde kendimiz keselim dedik. Oyuncaklarıyla oyunlar yaptık yok yine ağlayıp dokundurmadı :(((