Merhaba, her yerde surekli olarak bebegi her gun banyo yaptirmak lazim cok faydali diye okuyorum ancak dogdugundan beri oglum banyodan hicbir zaman hoslanmadi hep cok agladi, yeni yollar kesfettik tabii artik banyo sirasinda ornegin hosuna gidiyorsa da mesela sonrasinda giydirene kadar agliyor. Usudugunu dusunmuyorum ev minimum 22 derece. Yani iste banyo yaptir bebegine sonra masaj yap sakinlesir kolay uyur durumu gecerli degil. Allahtan banyo yapmadigi gunlerde de gece sakin uyuyor genellikle.
bu sebeple her gun banyo yaptirmiyoruz ama bunun bilinen bir zarari var mi sagligi acisindan?