2 yaş 3 ayken 3 4 güne alıştı 23 aylık denemiştim iki gün baktım yok çok zor oluyor ona da bana da geri bağladım. Bazısı 5 ayı geçiyor hala da kaçırıyor doylemiyor altina yapiyor ediyor diyor ben şaşırıyorum bu kadar zorlamanın manası var mı bağla geç çocuk hazır değil kaçırmak olur elbet de