aysemsi10 incim12 hipp 2 numaraya geçince bebeğim içmemeye başladı şuan bebelac gold kullanıyorum günde 120 cc veriyorum ben en fazla. Bunun tadını daha çok sevdi biraz daha şekerli hippe göre. Fiyatı da uygun olunca açıkçası bebelac goldla devam ettim
Seftaliannesi incim12 oğlumun kalp doktoru sadece hipp kullan dedi doğduğundan beri hipp kullanıyor şuan 3 numarada. 2 kg doğdu 15 aylık 12 kg tşkler hipp
krmyslts Daha dün eczaneye gittim ve bana Bebelac’ta şeker olduğunu söyledi ve onun yerine hipp i önerdi
demir2606 incim12 yok hep eczaneden aldım güvenemedim ama e bebekten alabilirsiniz güvenilir hemde eczaneye göre daha uygun