Teletabianteni Merhaba arkadaşlar 3 aylık bebeğim var. Bir tek uyurken ağlamıyor. Uyanıkken sürekli bir ağlama bir mızmızlanma halinde. Ne yaparsam yapayım emzik de tutmuyor. Tecrübesizim ben aynı zamanda. Tecrübeli annelerden taktik, öneri bekliyorum.
aylincee Teletabianteni gazı vardır muhtemelen.Emiyor mu,mama ile besleniyor? Ağlarken ayaklarını karnına doğru çekiyor mu?
mavii_98 Teletabianteni gaz sancısı olabilir yada atak olabilir ama ilk 3 ay benim oğlumda öyleydi akşamları bol bol ağlardı özellikle 4 ay olunca düzeldi dedik sonra 4 ay sonunda atak geldi yine düzen bozuldu biraz karışık bizim hallerde
asenauras Teletabianteni pilates topunda zıplayarak vakit geçirin , ona çok iyi gelecektir. Bizde yaşadık aynı şeyi . Bi arabada susuyordu birde pilates topunda kucağında zıplarken
Lavinia_- Teletabianteni ayy benim bebeğimde 2 gün sonra 3 aylık olucak 5 gündür mahvoldum bu nasıl biz gaz sancısı hiç böyle olmamıştı kızım şimdi beni mahvediyor çok ağladığı zaman mememi de reddediyor
Teletabianteni cihan1 gazı hep var evet reflüsü de var ama son zamanlarda bir nebze daha iyiydi.bi kaç gündür hiç susmuyor. Ne yapacağımı şaşırdım
mathilda0 Teletabianteni sürekli mızır mızır uyurken zor uyur hemen uyanıyor ağlayarak uyanıyor sürekli elleri ağzında hırslı bir şekilde 😀
aylincee Teletabianteni düzenli gaz masajı yapıyor musunuz peki ? Beyaz gürültü müziğini açın o da rahatlatır .Bir de bir hareket var ama buradan nasıl atabilirim bakayım https://www.facebook.com/share/v/1GtqnFKCtc/
Teletabianteni mathilda0 aynen ya kollarım ağlıyor. Ninni söylemekten sesim kısıldı hiçbir şey yapamıyorum
cihan1 Beyaz gürültü ile biraz sakinleştirebilirsiniz,bazen reflüsü nüksediyor olabilir veya ufak masajlarla rahatlatabilirsiniz ,5buçuk aylıktan bildiriyorum devamlı ağlaması kalmıyor ama koala gibi size yapışık geziyor :D geçecek hepsi stres olmayın
Teletabianteni cihan1 yapışık gezelim hiç önemli değil yeter ki ağlamasın ya hiç mutlu bir bebek değil
Teletabianteni melikegokce umarım atlatırız ben kafayı yiyeceğim artık. Bir çığlık atıyor kulaklarım acıyor resmen