babymamma benim kızım da 13 aylık ve tıpkı dedğinix gibi. Sürekli ağlıyor, sinirlendiği zaman vuruyor, ısırıyor, çığlık atıyor. O kadar yoruyor ki beni. 3 yaşında ablası var o bile korkuyor resmen ondan. Çünkü sürekli onu ısırıp saçını çekiyor. Umarım geçici bir süreçtir