@“1bebegimiz”#p34362492Hey…Sen 22 yaşında hiçbir şeye inancını kaybedemezsin. Daha yolun çok başındasın. Bedenini sev, kendini sev. Fazla bir kilon yok, kilo verilir tatlım.
Sağlıklısın, bir kadın her haliyle estetik ve güzeldir.
Asla bunlara takılma.