Kızlar merhaba hemşire Çarşamba gel yapalım dedi. Bebeğimin şu zamana kadar çıkan bir alerjisi yok. Bu kızamık da alerji olma olayı var mı yani aşıya karşı ? Önceden kan aldırıp baktirmam gerekiyor mu ve on aylık bebekten kan alırlar mı ? Şimdiden teşekkürler