iremaydmr çocuk yaptığıma pişmanım derken? Nerde öyle bir cümle kullanmışım
Neden uyumaz bi çocuk Allah askına bıktım tükendim artık kime gideyim hangi doktor derdme çare olur artık geceler olsun istemiyorum yıldım artık çok pişmanım çocuk yaptığım için çokkk!!!!
Bunu yazan ben değilim sizsiniz postunuz orda duruyor. Kendi sözlerinizle vurulunca ne güzel çirkefe bağlıyorsunuz. Ayrıca ben eğitime para vermedim ama verene de enayi diyecek kadar düşmedim.