Doktorum nazoster vermişti 14 gün kullanmıştım geçen hafta boğaz enfeksiyonu geçirdik alerjik rinitimi tetikledi geniz akıntım yok sadece sinüsler çok şiş nefes alamayacak derecedeyim. Böyle olunca tekrar nazoster sıktım 2 gün hicbir etkisi olmadı evde bulunan kortizonlu illiadin kullandım 5 güne tamamlayınca eczane kesmen gerek dedi illiadini kestim nazoster asla etki etmiyor. Şuan nefes alamıyorum acildede birşey kullanamazsın dediler ne yapacağım alerjik riniti olan anneler yardımcı olur musunuz? Emziriyorum .