serife_krtkn Kızlar ben ne bez kullansam bilemedim kızım şu an 6 yaşında o bebekken bimin Jenny willy bezini kullandım o zmnlar güzeldi şimdi bozulmuş ama simdu oğlum 9 aylik onada bi süre kullandım farkettim kullanmaz oldum molfix aldim a101den küçük paketler uygun oluyor bide pure baby denesem diyorum şok da bulunuyormus galiba pahali mıdır oda yada başka bez öneriniz var mi
askbebegimmbenim serife_krtkn bebem natural kullanıyorum.. ilk doğduğunda Molfix almıştım oisik oldu e bebek bezine geçtim yaramadı BİM’in bezini aldım o iyi geldi 8 9 ay kullandım ama son aldığım bezler pişik yaptı içeriği mi degisti ne olduysa. Bebem natural aldım a101den şükür iyi sızdırma da yok. 80 adet 280 TL aldım 3 gün önce
cokbilmismom serife_krtkn ben baby turco, bebem natural, molfix, goon, prima aktif bebek, sleepy yeşil paket denemiş birisi olarak en iyisi goon ve prima digerinde çok fazla sızdırma problemi yaşadim
gizemm01 _dfn pure soft kullanıyorum hala ama artık bulamıyorum ki alayım. E bebeğe aylardır gelmiyor. Marketlere nadir geliyor. Napacam bilmiyorum
meryem_kmr serife_krtkn baby turco kullanıyordum ben oğluma çok sızdırmaya başladı bir süredir molfix alıyorum ve bence gayet güzel bez, memnunum
Kuzularinanasi serife_krtkn pure baby gayet guzel.ben netten aliyorum uygun oluyor o sekilde markette pahali.sleppy natural de kulladim ayni kalitede.hic sorun yasamadik.ikisini de oneririm
Bebegimm1 serife_krtkn bütceniz ne kadar bilemiyorm ama migrosun minies bezi var 141 tl di galiba ama 140 150 arası bir şeydi daha fazla değil ve ben çoğu bezi kullandım bu bez primayla aynı. ince sızdırma yapmıyo en önemlisi bezde kötü yada parfümlü koku yok