pantenkelebek tabi ki çok etkisi oluyor TV nin ,benim evim de çok sessiz sıkılıyorum açıyorum bazen kitleniyor bakıyor benim bebeğim de ,bazen hiç durmuyor lavaboya gitmek için bırakıyorum tv nin karşısına ama elimden geldiğince de izletmemek için uğraşıyorum ,tv gerçekten iletişimi de kesiyor çizgi film vs de açmıyorum dizi açık ona bile bakıyor izliyor , gerçekten ne kadar uzak tutabilirsek o kadar iyi