Mery12 şu anda 1 yaşında 10 aylık bakıldığında 700 civar igg çıktı.normal seviye 600 kusurlerde olurmus. Doktorumuzun söylediği bu. Bizim yüksekliği ilaçla sağlandığı için hâlâ almaya devam ediyoruz ilk başta 3 hafta aralikliydi şu anda 6-7 hafta arayla denicez.ara açıldıkça bağışıklık durumu nasıl olacak ona göre karar verilecek ilacim devam dozuna ve süresine