Kızım evde benimle oyun oynar bana gelmek ister peşimde dolanır ama babasından hariç evimize biri geldiği zaman ya da biz dıaşrda olduğumuz zaman sadece babasını istiyor. Beni gözü görmüyor babasının arkasından ağlıyor lavaboya bile göndermiyor.. neden böyle yapıyor sizce bana güvenmiyor mu? Ya da bilmiyorum dışarı da ya da 3. Bir kişinşn yanında neden bana böyle yapıyor olabilir