minikveannesii Bebeğim 14 aylık ama doğduğu günden beri iştahlı bı bebek değil.mamasini versem içer sıkıntı yok.ama yemek yemeye gelince tabak elimde geziyorum asla oturarak yemiyor.oturmasni geçtim yemek yemeyi de sevmiyor ne yapmalıyım çok yorucu😞
Yagiz-mom minikveannesii 2.5 yaşında oğlum var maalesef bizimkide değişmedi her öğünde ayrı bi kriz yaşıyorum zorla yediriyorum yemeyen çocuk yemiyor maalesef