rabr şu an bu durumla boğuşuyorum. Oğlum mayısta 4 yaşında olcak kekeliyor. Dil terapistine götürdüm önce. Ama asla güven vermedi. Daha sonra çocuk doktoruna götürdüm. Çocuk doktoru çocuk nörolojiye yönlendirdi. Çok ilgiliydi doktor. Kan tahliline kadar istedi. Hatta bugün verdik kanı. Onun sonucuna göre de hareket ederiz dedi. Ekg de istedi randevu bulduğum an çektiricem hemen beyin emarını. Bu süre zarfında psikologtanda randevu bul al hemen götür dedi nöroloji doktoru. Hiç sonuçları bekleme dedi. Randevu buldum. Çocuk ve ergen ruh sağlığı bölümünden alacakmışız aklınızda bulunsun. Aldım onu da götüreceğim haftaya. Yani değişik bi süreç ama erken önlem almak lazım. Sizde bende dil terapisti falan yerine çocuk doktoruna gidin o sizi yönlendirir. Dil terapistinde mesela rapor istiyorlar çocuğa rapor cıkarmak gerekiyor. Cıkarmazsak her seans 1000 tl ve üzeri. Ve haftada en az 3 seans görmesi gerekiyor terapiyi. Ama rapor cıkarırsak ücretsiz. Fakat rapor cıkarırsanız ilerde iş meslek hayatında bu rapor karşısına cıkıyormuş. İşe girmesini engelliyor. Polis asker va olmak isterse bu rapor yüzünden olamıyor. Umarım yardımcı olmuşumdur