Benimde bebegim ufak dogdu kizlar sezeryanla sutum gelsin diye sağdim elektirikliyle 3. Gun hastanede simdi eve gelip dus falan alinca cok fazla geliyor ikiside zaten tek gohsum cok buyuk uclu bebek ememiyo digeri ufak ama oda fazla gelince ememiyo emsede bi sure sonra kusuyo. Elle sagim yapiyorum artik.. Artik emzirmicem mecbur sagip biberonla vericem. Zaten bu kadar bol sute ragmen kucuk d9gdu sarilik olmasin gelisimi hizlansin diye mamaya basladik. Bebegim daah 4 gunluk ne zmaan toparlanir benim gibi yasayan varmi