Kızlar oğlum 23 aylık artık bıraktırmak istiyorum sürekli konuşuyorum sen büyüdün artık yemek yemen lazım vs. Gibi ama yedi yirmi dört meme istiyor ve konuştuktan sonra daha da dozunu arttırdı ters tepti nasıl bıraktırabilirim böyle çok ağlamadan halledelim istiyorum önerilerinizi merakla bekliyorum 😔