nazelif20 Lütfen bir fikri olan yazsın prş bacaktan 4 yaşılarını olan kızım bugun hala bir bacağının üstüne tam basamıyor
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala nazelif20 4yas aşısı bacaktan mı yapılıyor? Bizde bu hafta gitmedik, haftaya gideriz.
eminemine00 nazelif20 geçiyor o. Benim oğlum 2 gün naz yaptı öyle. Bacağını oynatırken bile ağrıyor diyordu.
CankizimRavzam nazelif20 oyy kıyamam ya 🥺 insallAh düzelir annesi bacaktan yapmalarida enterasan koldan yapılıyor benim kızımda olmuştu çünkü
nazelif20 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala kızım durmadığı için mecbur bacaktan yaptılar ama keşke erteleseydim de kol diye ısrar etseydim cocuk 5. Gündür topallıyor
nazelif20 eminemine00 pzt den cumaya ilk günler gibi değil ama hala topallıyor psikolojik mi acaba cok fazla korktu çünkü ki az önce bana diyor ki anne çok korktum o yüzden öyle yürüyorum
eminemine00 nazelif20 birazda öyle bence. Bizimki 2 gün boyunca yatarken bile ayağını bana kaldırtıp yattı. Üstünden 1 yıl geçti. Şükür bir sorun yok. Ama içim rahat değil derseniz bi uzmana danışın.
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala nazelif20 aa kıyamam yaa 🥺İnşallah sabaha çok güzel bir şekilde kalkar, topallamadan🤲
nazelif20 CankizimRavzam çok korktu çok ağladı zaten iğneden hep cok korkardı 2 hemşire ilgilendi sağolsunlar biraz da hızlı ve ısrarlı davrandılar sesimi bile duyuramadım tranva yaşadı resmen
CankizimRavzam nazelif20 ah ya kıyamam keşke zaman verselermis ne biliyim daha ılımlı davransalarmis yavrum ya düzelir ama annesi korkuyorum dersede korkma annecim vs diye açıklama yapın bide aşı yapılan yere hafif masaj yapın ki dağılsın