Bebeğim 40+3 te doğdu doğduğu gibi ankara bilken benek yoğun bakımına alındı solunum yetmezliği yaşadığı için soğutma tedavisi görüyor ve daha sınrasında ısıtöa tedavisi görücek MR çekildikten sonra herley belli olucak bu durumu yaşayan varmı? Lütfen bebeğime dua edin sağ sağlim kucagıma almayı nasip etsin allahım🤲🏻🥺