Kızlar iyi akşamlar belki sorum çok basit gelebilir öncelikle ama sizler nasıl yapıyorsunuz merak ettim muhabbet olsun bebeğimin altını değişirken çok mutlu oluyor her bebek gibi bende biraz oynamasına izin veriyorum 2 3 dk mesela sonrada acaba üşütürmü sonuçta sıcak biryerden çıkıyor diye düşünüyorum sizler ne yapiyorsunuz idrar yollarını üşütürmü veya bebeğin bacakları üşümesin gaz yapar diyorlarya gaz yaparmi ev ortamı sonuçta 22 23 derece 😊 biraz saçma bir soru ama şimdiden sağolun