Kızlar 12 gün önce doğum yaptım 2. Sezeryanim kızım 3yasinda ilk sezeryanim böyle zor değildi 3 gündür rahmim çok agriyo ve aşırı bı ağırlık varmış gibi hisediyom sanki doğuma günler kala rahimde baskı ve ağrı nasıl olursa öyle sizdede oldumu yoksa Dr gitmeliyim