mucizem24 ben çok aşırı memnunum.Gecen son randevu benimdi 15 dakika geç kaldım doktorun icirde olduğunu bile sanmıyodum ama bir deniyim dedimm . Gittim sekreteri bir konuşayım dedi doktor hemen içeri aldı nesi var annesi diye çok güzel muayene etti bir sıkıntı olursa hemen gel bana diyip güler yüzle ugurladi. Her gittiğimde hep öyle 🙏onerdigim tüm arkadaşlarım çok memnun kaldılar umarım sizde kalırsınız 🙏