Kızlar kızım 3 buçuk aylık bıraksam 4 5 saat yemez sebebi nedir atak haftasıdır dedim ama yok 1 aydır hep böyle beslerken savaşıyoruz resmen hem emziriyorum hem mama veriyorum meme reddini anlarım da biberonda da aynıyız emzirme pozisyonuna geldiği gibi kıyameti koparıyor sizde durumlar nedir yazar mısınız