pogacayanaginannesi Aptalllarsizi stilzadeden mi aldınız bu arada ben triko elbise giyemiyorum çünkü giysem başımda gozukmeyecek ancak öyle olur bana 😄😄
Aptalllarsizi Sıfır kızlar hiç giyilmedi sadece denemek için giydim kısa geldi standart beden 150 160 boy için ideal
Aptalllarsizi pogacayanaginannesi evet cnm ordan aldım ama adı tesettür tesettürle uzaktan yakından alakası yok🤦♀️🤦♀️bi tesettür elbise bu kadar kısa olur mu anlamadım ki boyu kısa olanlar için üretmişler sanki 😂