Küçük hanım ve beylere sorumluluk veriyor musunuz 🤔
Örnek ;çamaşır makinesi boşaltmaya yardım ,kurutmaya koymaya yardım.
Yazın fasulye ayiklarken yardım .
Ev süpürürken süpürgeyi ona vermek ,
Bulaşık Makinesi boşaltma ,
Toz bezi verip birlikte silme gibi.
Kek çırparken ,börek ,kurabiye bisiler yaparken yardım ya da yaptırmak gibi☺️🙈
Kızım 2 yaş 2 aylık 1 yaşından beri diyelim tam olarak bunlara yardım eder bazen ,bazen de oyun oynuyor oluyor istemiyor fakat bazen erken mi diye düşünüyorum çünkü acayip bir şekilde yapmadığı zaman üzüldüğünü hissettiğim anlar oldu biraz görev insanı kızım .
Diyelim ki babasına çorabını ben vereyim ağlıyor şimdi bu normal bir tepki mi ya da ben normalmiyim bunu takmamla🤣😔🥴😂