Arkadaşlar merhaba oğlum 13 aylık hamilelik falan derken iyice kendimi bıraktım 67kilodan hamilelik 75 yükseldi ve dikkat etmedim. Şuan 80 kiloyum ve çok rahatsızım göbeğim vs. Birşey giymek dahi istemiyorum üç gün oldu diyete başladım hamur vs yemiyorum bide bugün leslie spor başladım ama baya ağır geldi ayaklarım çok ağrıyor ama kararlıyım eski kiloma dınemı istiykrum siz de diyet vs yapıyormusunuz önereceğiniz bişey varmı