Cennetbahcesii Esilay2434 kilosuna göre dedi doktorum her bebekte miktarı farklı oluyor galiba ama bizim bebenin kanı pıhtılaşıyordu o zaman bakmışlardı
ilaytosss Torpiktospa ocean bir takviyr yani var olan degeri korur ama arttırmaz . Arttırmak için demir ilacı kullanmalısınız . Bizde ocean kullanıyorduk demir degeri düşük çıktı ferruma geçirdi doktoru
bebemiz flanoz kaynınız sağlık ocağınıj demir ilacı ile ilgili bir şey dedi mi. Çocuğınızun düşük çıkarsa hangi markayı önerdi
flanoz bebemiz sağlık ocağındakileri kullanmıyoruz. Ocean kullan demişti ama dediğim gibi yüzünde kızarıklık oldu. Bıraktım geçti.
ilaytosss bebemiz ferrum kullanıyorum 5,5 aylık 6 damla kullanıyorum yani ilk günler kabız yaptı sonra normale döndü
cudana betul97_ merhaba bugün doktorumuz bunu verdi bize aldım ama doktora sormayı unuttum aç tok fark ediyor mu bebek için siz nasıl veriyorsunuz?
betul97_ cudana Doktor şöyle dedi mesela 2 saatte bir emziriyorsun. Önce emzir 1 saat sonra ağzına bir fıs 1 saat bekle öyle emzir. Bu ilacı tam ortada kullanmak lazımmış. Ben emziriyorum 1.5 saat sonra 1 fıs sonra 1.5 saat sonra emziriyordum