170 sgk hattını arayarak öğrenebilirsiniz hemen bağlanıyor.
İşveren muhasebeye nasıl talimat verirse o şekilde yatar. Bana işverenim sordu rapor bitince mi yatsın aylık mı diye ben aylık istedim 3 parça şeklinde yattı param hatta dün doğum iznim bitti son ödememi de aldım bugün.