3,5 yaşındaki kızım 3 aydır kreşe gidiyor ve 3 ayda 3. antibiyotiğimize bugün başladık. Devamlı özellikle sadece sağ kulağı kızarık diyo dr onun için antibiyotik veriyor geçmeyen burun akıntımız için alerji şurubuda başladı ama bugünde geçmeyen ateşle gittik crp 72 çıktı yine sağ kulak kızarık biraz dedi inanın çok yoruldum daha 10 gün önce bitmişti antibiyotik doktoru crp yüksek olmasa vermicektim dedi bir ayda iki antibiyotik 😟 ve kreş zamanından önce antibiyotik kullanmamıştık hiç kreşten alsam mı kızlar ya sık sık ateşli hastalık geçirir olduk