Arkadaşlar benim 4 aylık bebeğim var. Doğumdan sonra regl olmadım henüz. prezervatifle korunuyoruz normalde ama 2. Ocakta şüpheli bir ilişki oldu. 48 saat içinde ertesi gün hapı içtim az önce tuvalete gittiğimde kahverengi lekelenme gördüm. Hamile olma ihtimalim var mıdır. Test yapacağım birkaç saat sonra ama kafayı yemek üzereyim. Acaba lekenin sebebi ertesi gün hapı etkisi olabilir mi