1 yasına gırıcek dogdugundan berı atopık cılt ve yumurta alerjısımız var bugun yıne derı testı ve kan alındı yuksek derecede yumurta akı gorunuyor nasl olucak ben hep 1 yası beklemıstım gecmesı ıcın ensesı yuzu hep yara oluyor kortızonlu krem kullanıyoruz devamlı yumurtalı seyler veremıyorum ne yapıcam blmıyorumm ben dıyetımı actım ama bendende hala gecıyormus galıba