zeyno4646 Sevgili anneler oğlum 5 aylık 3. Ayından beri meme + mama şeklinde besleniyor Ve ben uzun süre emzirmek istiyorum inşallah 😔🧿🙏 merak ediyorum böyle yapıp da sütü azalmadan meme reddi yaşamadan 1-2 yaşına kadar emziren anne var Mı 🙏❤️
Ebruibili Benim kızımda 7 aylık oldu 3 aydan beri meme+ mama şeklinde ilerliyoruz bende 2 yasına kadar emzirmek istiyorum. Mamayı günde 2 defa veriyorum ek gıdaya da başladık