Kızlar ben memleketim de üç seans buz lazere gittim şuan başka şehirde yaşamak durumundayım lazerime devam etmek istedim. Benim gittiğim yerde bir seans 600 tl+birde ücretsiz seans vardı tüm vucut için yani seansı 300 tlye geliyordu çok memnundum açıkçası. Bugun gittiğim merkezde ise sadece tek seans 1200 tl ve ben bilmeden sözleşme imzaladım saçma bi şekilde 10 seans lık paket aldım ücretide her seansta ödiyecem size sorum bu sözleşme den bişi çıkar mı örneğin yarıda bırakma durumunda kalırsam falan bana imza atmamı söylerken asla açıklama yapmadılar eve gelince aklım başıma geldi gibi bişi oldu. Birde bana seanslara gelmeden önce jiletle temizlenmelisin denildi önceden gittiğim yerde öyle yapmıyordu kafam karıştı siz lazere her gittiğinizde jiletle temizlermisiniz