Artık bu konuda post açmaktan şizofren gibi hissediyorum ama dert oldu.
Oğlum 9 aylık gece beslenmesini kesiyorum bugün 3. Gün damağına bakayım dedim bugün baktım 2. Dişi patlamak üzere yani 2 güne kalmaz patlar. Dün gece de çok ağladı ama yarıda bırakırsam her şey başa saracak ne yapacağımı bilemedim böyle çok yorulacak mı ne olacak bilmiyorum nasıl bir yol izlemeyelim birisi bana yardımcı olsa gerçekten. Mama ile besleniyor