adasmummy Memnun kaldığınız cilt bakım ürünleri neler kızlar? Bu sene 30 oluyorum yeni kararlar aldım önce cilt bakım rutini oluşturucam. Bakalım kaç gün dayanacak ben😂
Senakaraca adasmummy Nemlendirici Bioderma Yüz yıkama jeli Cerave kullanıyorum Ekstra bir şey kullanmıyorum.
adasmummy Asyaveannesi04 nemlendirici olarak ben de bioderma kullanıyorum. Serum olarak kullandığın var mı canım?
Asyaveannesi04 adasmummy serum cilt açıcı caudalie winoperfect kullanıyorum yüz yıkama jeli, nemlendirici bb krem tonik bioderma
adasmummy Senakaraca aynılarını kullanıyormuşuz canım bi de serum almak istiyorum ama hangisini alsam onu bilemedim
Ahsenimveben Senakaraca bioderma da hangi ürünü kullanıyorsunuz nemlendirici olarak ne zaman sürüyorsunuz
gmzshn Asyaveannesi04 yüz yıkama jeli hangisini kullanıyorsunuz acaba tam adı nedir ? Bende artık kullanmaya başlayacağım ama bi kombine oluşturamadım henüz hamilelikte yüzüm matlaştı
adasmummy Ahsenimveben cildimi temizliyorum cerave yüz yıkama jeliyle daha sonra luv it tonik sürüyorum daha sonra luv it c vitamini sonra da bioderma nemlendirici sürüyorum bir de Mary and may göz kremi he gece rutinim bu şekilde
adasmummy gmzshn merhaba cerave kullanıyorum canım memnunum. Ben C vitamini kullanmayabaşladıktan sonra parladı cildim. Hatta kardeşim abla yüzün ne kadar canlı parlıyor dedi
adasmummy annesininkuzusu455 öncelikle yüzünü yıka canım temizleme jeliyle her akşam. Yapabiliyorsan sabah da yap ama ben çok yapamıyorum hep akşam yapıyorum. La roche posay, bioderma, cerave bunlar gibi bi temizleme jeli alarak başla öncelikle