berna52 hayır sadece ateş vardı
Huzursuzluk, halsizlik, herhangi bir şey yoktu
Diş ateşidir diye düşündüm, arkadaşım diş ateşi 37.5u geçmez dr a git dedi
Gittim dr bey de aynısını söyledi
Damar yolu kan alındı temiz çıktı idrar verdik enf vardı
Aynı hafta arkadaşımın bebeğinde de ateş+huzursuzluk ağlama oldu meğer o idrar yaparken yanmadan dolayı ağlıyormuş
Benim kızımda ise sadece ateş vardı