5 ay 5 günlük bebeğim ne mama içiyor ne de meme emiyor. Üstelememeye çalışıyorum ama resmen aç biberonu itiyor öğürüyor, meme almamaya yemin etmiş gibi ağlıyor. Dün aşıda oldu, o da etkiledi ama öncesinde de iştahsızdı. Geçici bir süreç mi, yaşayan var mı? Üzülüyorum :(