Merhaba biz de aynı mamayı raporlu kullanıyoruz mayısa kadar gelmeyecek diye duydum eczanelerle çalışan bir arkadaşımızdan, alıp da satanlar oluyor sitede görmüştüm eğer bulamazsanız onlarla iletişime geçin bence ya da başka alerji maması var aptamilin de doktorunuza danışarak onu kullanın.