beyzzsenturkk_ kendi terzime diktiriyorum hep böyle özel gün türü şeyleri. Doğum günleri düğün davet vs. Gerçekten birebir yapıyor aklımda birşey varsa söylüyorum dikiyor yoksa pinterestten modeller bakıyorum kafamda bir iki değişiklik yaptırıp diktiriyorum. Cidden heryerde hep aynı şeyler güzel şeyler hiç yok .
Bu elbiseyi de çok beğendim ama terzim ayrobin veya keten le güzel olur diyor iki kumaşı da sevemiyorum 🫣 ayrobin çok çok ince kış ayı keten de sevemiyorum bakacam dedi kumaşlara hangisi güzelse göstercem onu dikeriz dedi ama acaba hangi kumaşı yaptırsam ki?