[silindi] Oğlum 9 aylık gece beslenmesini kesmenin 2. Gecesindeyim ve 2. Dişi patlıyormuş bakmıştım biraz daha zaman var sanıyordum giriştim yani. Ama patlıyor bugün yarın patlar ne yapıcam bilmiyorum yarıda bırakamam başına gelen var mı