Merhaba açık öğretim lisesine 4 dönem üst üste yazıldım ama bir türlü giremedim sürekli ya başka şehirde ya da herhangi bir sebepten bu sene lise 1 den tekrar başlayıp sınava girdim ben yaparım başarırım diyordum bir b*k yapamadım sınavda cevaplarken cevabını bildiğim sorular bile yanlış çıktı ve sadece 3 dersi geçmişim 11 kredi ne demek moralim sıfır cidden bir daha ki sınava girsemmi diye düşünmeye başladım