cok kısa kesicem anlatıyorum. dün kızımın doğum gününü kutladık eşiminde çalıştığı yerde sevdiğim bir kız vardı kaç zamandır görüşüyoruz bizdeydi akşamda mutluyuz şen şakrak bu sabah ablasının ölüm haberini aldım. 28 yasında ablası 2 ay önce bi düşük yaşıyor üzüntüden sanırım hasta oluyor sanırım toparlayamamışlar ve beynine pıhtı atmış 1 aydır yoğunbakımdaydı bahsettiğim kız da çok üzülüyordu kafasını dağıtmak için çok uğraştık şimdi vefat haberini aldım çok üzüldüm sabahtan beri ne yapsam diye düşünüyorum aramaya elim gitmedi böyle durumlarda ne yapılır bilemiyorum mesaj da atmadım müsait değildir kendine gelsin diye ama sanki bişey yapmalıyım gibi hissediyorum ne kadar beklesem de yazsam bilemedim ya da başka ne yapabilirim sizce çok sevdiğim bir kızdı yani ağladım ağlicam şuracıkta sanki kendi ablamı kaybetmiş gibi hissettim🙏🏻😞