MeteNaz Bende bir ara rossmandan o deterjanı aldım dediğiniz gibi ne kadar silersem sileyim ne kadar kapağını açık bırakırsam bırakayım koku bir türlü çıkmıyordu ve temizlikten sonra ilk kullanımda hala daha kokuyordu. Şimdi şunu yapıyorum, fırın tepsisine 4-5 dilim yuvarlak yuvarlak limon kesiyorum , üstüne bol miktarda karbonat , beyaz sirke ve sıcak su döküyorum tepsiyi fırına koyuyorum fırını en yüksek derecede fansız şekilde 25 dk çalıştırıyorum sonra kapatıp yine bir 25 dk kapalı şekilde bekletiyorum soğuyunca açıyorum tepsinin içindeki su leş gibi oluyor fırındaki lekelerde çok kolay çıkıyor duru bir bezle siliyorum her yerini . Hem kimyasal kullanmamış oluyorum hemde çok kolay temizleniyor sizede tavsiye ederim