Ertugggg 38.5 olmadan vermiyorum ben . Genel durumu iyiyse bağışıklık kazanmasında fayda var . Eskiden olsa direk hastaneye götürürdüm ama doktorumuz 3gun ates normal qma 3gunu geçerse enfeksiyon kaynakli antibiyotiksiz geçmez demişti. Ozaman getirin demisti gerçekten de oyle artik 3gun bekliyorum takip ediyorum bazen ikinci üçüncü gün ateş bitiyor calpolle atlatıyoruz.