Alinduru Selam herkese 🤗 Benim kızım da 26 kasım doğumlu, iyice bana düşkün oldu sanki anlamaya başladıkça kimsede durmaz oldu sadece bana istiyor bende duruyor kucağımda uyuyor beşiğe koyunca uyanıyor. Ama çok hoşuma gidiyor ben de hep kucağıma almak istiyorum yavrumu keşke hep böyle bağlı olsalar 🥰 Uykusunda birden ağlayarak uyanıyor acaba bişeyden mi korktu da böyle yapıyor diyorum 🙄 eller bizim de hep ağzımızda ve tükürüklerimiz hiç eksik olmuyor 😇
glnaykt Alinduru benim kızımda 26 kasım doğumlu .eller hep ağzında üstü hep salya . Sürekli emiyor . Göğüslerim mahvoldu sütüm yetmiyor sanıyordum meğer herkesin böyleymiş
Ebrus_25 Cennetkokulum_16 25 kasım doğumlu oğlum eller ağızdan hiç çıkmıyor ikisini birden sokmaya çalışıyor girmeyince kızıp bagiriyor arada ellerimizi tutunca bizim ellerimizi bile ağızına götürüyor ellerini tutunca kalkmaya çalışıyor gündüz belirli saatleri var o zamanlar uyutuyorum gecede 2 yada 3 kere emmeye kalkıyor muhabbet dinlemeyi seviyor.
Defnecikkk HavvaZeynep diş değilmiş zaten mantar gibi birşey mis silikon ucla emziriyorum ondan oldu galiba
Cennetkokulum_16 12_yil_sonra benimde oglum 16 kasım doğumlu sürekli oynamak istiyor sanki konuşmak istiyor ve eller hep agzimiZda tükürük zaten hiç bitmiyor ama iyiki varlar
Dorukunannesi03 Seker_serbet1 280 tl ye aldik bugün saglik ocagina gidip yaptirdik ağızdan alınıyor zaten bir iki dakikalik bi islem
Svltzcn Peaceful bizim süt alerjimiz var biraz bizi zorluyor reflüde var gece uykumuzda sorun var sizde nasıl durumlar
Alinduru Peaceful sanırım rüya görüyorlar çünkü bizde de oluyor bazen gülüyor bazen ağlayacakmış gibi oluyor hatta
Asafimm 1 kasım doğumlu.bi oğlum.var geceleri benimle daha güzel uyuyor beşiğine koyunca hemen uyanıyor ve iştahsızlikla uğraşiyoruzzzz raporlu mama.başladik onlarıda ilk 1 ay cok guzel icti ve artik icmiyor oda yetmemiş gibi salgın var her tarafta bronşit oldu yavrum hasta ama.en çok iştahsizliği beni huzursuz ediyor
Mamimomm Benim ogluşumda 26 kasım doğumlu. Ellerimize bayılıyoruz. Geceleri beşiginde yatmazssa uyumuyor geceleri beşikte uyumayi seviyor gunduzleri babynestinde koltuk uzerinde uyur. Gaz problemimiz hic olmadı şükür. Bu aralar dönmeye başladı ve surekli ho ho diye konuşuyor hic susmuyor. Babamiz ulumayi ogretti bazende uluyor 😂😂😂
Minikprenses_1 Cennetkokulum_16 merhabalar bizdede meme reddi var arada emiyor arada emmiyor süt sağıyorum biraz zorlu surecteyiz umarım atlatırız en kısa zamandq👍 19 kasım doğumlu:)
Elifyor Cennetkokulum_16 6 Kasım doğumluyuz bizde eller sürekli ağızda büyük bir hırsla sinirlene sinirlene ellerini emiyor sürekli salyası akıyor gündüz uykumuz yok gibi uykuya çok zor geçiyoruz destekle o da. gece de en fazla 2 kere uyanan kızım 3 4 gündür en fazla 2 saate bir uyanıyor bende acaba doymuyor mu diye düşünüyorum sadece anne sütü alıyor gece sürekli uyanması doymadığını mı gösterir bilemedim gündüz gayet güzel emiyor ama gecemiz bu şekilde geçiyor sütüm de var bu durumda olanlar var mı acaba bir yardımcı olsanız. Bir de ağlayışımız da değişti daha içli ağlıyoruz 😄 dönüyoruz da 😄
Peaceful Svltzcn bizde enfeksiyon var 1 aydır kilo alımı durdu. Koşturuyoruz doktorlarda. Alerji de var. Şuan diyet yapıyorum fakat yine kaka sümüksü gibi tavuk da mı yapıyor anlamadım süt ürünleri bıraktım. Ne yicem bilmiyorum
Seker_serbet1 Minikprenses_1 valla ben 6 ayı bulur derim bu gidişle, gündüz iki, iki buçuk saatte bir alıyor genelde, aksam üç saatte çıkıyor, gece ise üç buçuk saati buluyor uyku durumuna göre, sizin nasıl
Svltzcn Peaceful aynı durumdayım kakası geçmiyor bende iki aysır diyet yapıyorum çok zor zeytin ekmek reçel favorim ☺️