SerenGltkn sadmomy buzdolabında sakladıysanız verebilirsiniz ertesi gün. Ama oda sıcaklığında kaldıysa unutulduysa çöp
sadmomy cLearQueen ayy evet benim eşim de yemez ama ben yerim eşim yemiyorsa bebeğim neden yesin diye düşündüm ben de
merkursavascisi_06 sadmomy tavuk tekrar ısıtılmaması gereken bir şey diye okumuştum kendimiz yiyoruz ama bebeğime vermem. Aslında çoğu şeyin tekrar ısıtılması doğru değilmiş pilav falan mesela ama sürekli sürekli kim yemek yapacak🤦🏻♀️
sadmomy merkursavascisi_06 evet eşim pilavı ısıtma der sürekli ama buz gibi mi yiyelim ıspanak mesela onu da ısıtmamı istemez
merkursavascisi_06 sadmomy aynen ıspanak da ısıtılması zararlıymış. Ben ısıtılması zararlı şeyleri erkenden çıkarıyorum dolaptan beklerken ılınıyo ya öyle yiyoruz
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala sadmomy Yenir ama tereddüt ediyorsanız yedirmeyin. Çocuğuma veremsem de kendim yerdim:)
kirazmevsimi_ sadmomy yaptığım her yemegi mecbur 2 gün yediriyorum çöpe gitcek yoksa kalıyor yani illaki azda olsa. Ancak tavuk yemegine dikkat ederim onu az yaparım tekrar ısitmamak icin. He birde mantara onuda 1 gunde tuketirim.
sadmomy kirazmevsimi_ evet ben de belirli yemekleri az yaparım bebeğime diğer türlü 2 günlük yaparım yoksa her gün ne yiyecek derdi oluyor